Kızlar 28 haftalık gebeyim dünden beri kasıktan belime vuran bir ağrım var çok şiddetli değil tek taraflı daha çok sağ tarafta böbrek ağrısı gibi böyle garip ama sertleşme vs yok karnımda doktorum enfeksiyon olabilir dedi ama internette felan da erken doğum diyor endişelendim bir de bebiş tekmeleyince acıyor