12nur_ Kızlar 26+4 günümdeyim kaburga ağrısı cok çekiyorum bu nedenle de bel ağrısı olusuyo napabilirim agri kesici ilaç falan Acil bisey diyin…
Seherkarakoc 12nur_ bendede yemek yedikten sonra oluyor özellikle. Dik oturmaya ve sırtımı sert bı yere koymaya çalışıyorum pek işe yaramıyor ama en azından azaltiyo ağrısını 29 haftalıgiz bu arada bı aydan fazladır böyleyim
newmommmyy2 12nur_ valla geçen bende yazdım cevap veren olmadı Allah rızası için çözümünü bilen buraya yazsın bari benimde sağ kaburgam sanki kırılmış gibi ağrıyor öyle böyle değil düz ya da soluma yatınca ağrı olmuyordu ama şimdi artık nasıl yatarsam yatayım ağrıdan ölüyorum ya 😢 daha 19.haftamdayım bu arada
12nur_ Seherkarakoc bende de vardi ama som 1 haftada artti ve sol kaburgam daha fazla ve farklı bi şekilde ağrı var anlamadım bir şekilde
12nur_ newmommmyy2 aa senin 19 uncu haftanda başlamış cok erken degilmi ki ya benim de son bir haftadır aşırı agrim oluyo iste napcqz bilmiyom bi çözümünü bilen varmı
newmommmyy2 12nur_ bencede çok erken hep okuyorum kaburga ağrısı taaa son haftalarda başlamış herkesin benimki niye böyle erken oldu bilmiyorum 😢
Umut2 Merhaba arkadaşlar kaburga ağrımız tam olarak neresi acaba 2 gündür benimde ağrıyor sol taraf özellikle baya zorladı beni carsamba kontrolüm var diye dr gitmedim ama biraz korkmaya başladım bebeğin hareketlilerinde sıkıntı yok bu arada
Umut2 eills benim sol arka taraf sırt kaburgalarım ağrıyor birde sanki makat kısmı ağrımaya başladı bi kaç saattir bu şekilde ağrısı olan oldu mu