Yolda giderken gördüğüm binanın rengi bile bulandırmıştı midemi o derece kötüydüm evimde her yer her yerdeydi prilam kullanmaya başladım o biraz geçiriyordu ilk zamanlarda fazla etki etmiyordu ama zaman geçtikçe daha iyi gelmeye başladı şuan 35+2 yim hala kullanıyorum