Baharmerve Bugün beni gören göbeğin aşağı düşmüş dediler göbeğiniz indikten ne kadar sonra doğum yaptınız 35+4 teyim kasıklarımda çok baskı var bebek erken mi gelmeye çalışıyor ilk hamileliğim yardımcı olur musunuz
Seyuba Baharmerve doktorunuz muayene ederek en kesin ve doğru bilgiyi verir başka kimseye sormanıza gerek yok biz bilemeyiz burdan doktor değiliz ki
Semakantar Baharmerve endiselenmeyin her hafta giditorsaniz kontrole doktorunuz soyler ongörulerini zaten ama bana oyle dediklerinde yine sizin govo 36 ya yaklasmistim 38+2 de dogum yaptim ilk hamileligimde simdi 2. Bebisi bekliyorum 35+1 haftalik :)
Baharmerve Seyuba teşekkür ederim evet haklısınız ama burda fikir alışverişi yapıyoruz ilk gebeligim herkes merak ettiklerini soruyor kimse doktor değil o halde bütün postlara bu şekilde yazalım kimse kimseye yardımcı olmasın
Seyuba Baharmerve burdan söyleyeceklerimiz bu aşama da doğru ve net bilgiler değil , sizi panik edebiliriz yanıltabiliriz , sonuçta her ağızdan başka şeyler çıkabilir , ben o yüzden doktorunuzla iletişiminizi daha sağlıklı olacağını söyledim
Baharmerve Bluebey ben riskli gebeyim her hafta gidiyorum o yüzden bebek hareketlerini anlık takip etmem gerekiyor o yüzden çok endişeleniyorum en ufak detayı atlamamaya çalışıyorum iki gün önce gittim sorun yoktu ama bugün karnım baya inmiş gibi oldu