AlyaDerin21 Öncelikle hepinize çok teşekkür ederim ☺️ Doğum yapalı tam 1 ay oldu, sizden cesaret alıp normal doğurdum, ben doğumuma 2 ay kala buraya üye oldum iyi ki de oldum, hamile kaldığım andan beri sürekli ağlıyordum, burdan Doğum hikayelerini okuyunca, korkum giderek azaldı ve çok şükür ki bende normal doğurdum. 18 saat boyunca sancı çektim ebe sürekli 2 cm diyip duruyordu, bende ikide bir lavaboya gidiyordum tuvaletim geliyordu tabi bende Doğum olduğunu bilmiyordum, tuvalette ıkınıyordum sürekli görümcem ebeye bu doğuruyor dedi, yok cnmm dedi yaa imkansız ikinci üçüncü Doğumu olsaydı olabilir yoksa imkansız, ben hala lavaboda ıkınıyordum baktım kanamam vardı ve ıkındıkça bebeğin kafasını hissettim ve birden tuvaletten kalktım özel hastane ye doğumhaneye almadılar bende orda sürekli duş alıyordum , sonra bağırdım bebek geliyor dedim yine inanmadı kontrol etti yine anlamadı başka ebeler geldi baktı apar topar Doğumhaneye alındım, doktorumu çağırdılar sabahın 05:45 ti doktorum evdeydi geldi ebeye de kızdı dedi sen demişsin sancısı Yok açılması Yok nasıl 15 dk sonra Doğumu oluyor HattA Doğuma almadı onu , sözde epidural yapacaktım tabi son dk ya kadar bağırıp epidural yapın diye bağırıp çağırıyordum, aslında gerçekten de kötüydü Yani Doğum anımı hatırlamıyorum ama sancılar zorladı beni 😔Sizlerin sayenizde cesaretlenip doğurdum çok teşekürler ☺️☺️☺️🙂🥰
Glcdmrdmr AlyaDerin21 Hayırlı olsun . Allah iyilerle karşılaştırsın özelliklede sağlık personellerinin bazıları gerçekten çok umursamaz ve vicdansız olabiliyor 😒😕😓
Tugbax68 Gözün aydın Rabbim analı babalı büyütsün benimde ilk gebeliğim senle aynı korkuları yaşıyorum Rabbim herkeze kolaylık versin