miraclenaz Merhaba herkese 12. Haftadan önce Nioli kullanan var mı ? Zararı veya faydası var mı? Deneyenler yazabilir mi?
Paronayanne miraclenaz canım bana da kullanabilirsin dedi. Bende kullanıyordum. Ama ondan mı bilmiyorum ben kullanınca sancı oluyordu karnımda bende bırakmıştım
Elifimsib miraclenaz kullandım ben de gebelikle beraber değişen hormonlardan mantar oluşmuştu birkaç gün içinde geçmesini sağladı
miraclenaz Paronayanne ben de iki gündür kullanıyorum regl sancısı gibi kasılmalarım oluyor sizde de mi bu şekildeydi