Sevgili anneler merhaba
İkinci gebeliğim, birkaç gün öncesine kadar güm güm olan bebeğim son günlerde çok az hareket ediyor. Dr’a da gittim, hatta perinatoloğa dahi gittim her şey yolunda görünüyor, bebeğe giden akım vs. Nst’ye de bağladılar hareket etti orada, ben az da olsa hissetmiştim. Fakat hala azlığından ve hissedememekten şikayetçiyim.
Var mı ayna haftalarda benimle bu durumu yaşayanlar ?