Aysmdr hiç de öyle demiyor aksine gelme diyor..Randevuyla gittik kontrol muaynesiydi kalp atışı dinleyecektik sistem dondu diye gitmeye kalktı nöbetçi baksın dedi? Tecrübeli ve bilgili diye devam ettim..Bugün yine 15 gün öncesinden randevu almıştık asansörde karşılaştık hocam nereye dedim gidiyorum dedi e randevum vardı dedim napiyim nöbetten çıktım dedi…. Ben napıyım açmasaydın randevu o zaman çok madur oldum ben.Her şey tecrübe ve vilgi değil maalesef..