Öncelikle herkese selamlar benim adetim 20 kasım başlangıç 24 Kasım bitiş tarihi ve ben 24 Kasım dan itibaren ovülasyon testlerini yapmaya başladım şimdi resim ekleyeceğim iki farklı markanın testlerini karşılaştırmak için kullandım ama henüz çift çizgiyi göremedim bugün adet bittikten sonra 12. gün yaptığım test sayısı sizce daha var mıdır genellikle ayın 15’i yumurtlama diye hesaplanıyor yardımcı olursanız sevinirim iki aydır deniyoruz hepimizin için hayırlısı olsun teşekkürler:)