Kızlar sağımda 30 ml anca süt çıkıyor bu süt emerken de bu kdr az mı geliyo acaba bebegım aç mu kalıyor anlamadım ne kdr emmesi lazım mama oranıyla anne sütü aynı mı? Sütüm var aslında mastit bile oldım sütüm olmasa mastit olmam heralde ama niye sagınca o kdr az geliyo anlamadım nerden anlı cam sütümün yetip yetmediğini😞