Kızlar saat 14 te koltukta otururken bi anda elim ayağım boşaldı belimden aşağı sıcak bi sancı girdi durduk yerde (bunu her ay adetim geldiği dakika içinde hissederim o sıcaklığı böyle tarif edeyim )kahvaltı sofram daha yerdeydi öyle düşünün aç falan değildim lekelenmem ağrım falan olmadı ama göğüs belirtilerim gitti 6+6 yız sizce bi şey olmuş mudur yoksa ani tansiyon düşüklüğü müdür bayılıcam sandım o an beni aydınlatır mısınız sizde böyle bi şey oldu mu hiç