Sedann benimde hamileliğimin ilk haftalarında kistim olduğunu öğrendim en son 5 cm. Filandı tam hatırlamıyorum 14. Haftamda kontrole gittiğimde kistim kendiliğinden gitmiş artık nasıl oldu bilmiyorum ilaç filan hiçbir şey kullanmadım, iyi huylu sıkıntı yok doğumda alırız demişti doktorum ama gerek kalmadı çok şükür