LeylaAB Kızlar balık kızartamıyorum çok sık, ton balığı konusunda bilginiz var mı makarnayla salatayla yiyebiliyorum. Bulantım çok balık kokusu başımı döndürüyor. Ve güvenli olduğunu düşündüğünüz markalar var mı
Gunduzanne LeylaAB ton balığı vs tamamen yasak. Çok severdim turşu mayonez ton balığı sandviç yapardım 7 aydır ağzıma sürmedim. Konserve teneke kutu hiçbişey tüketmeyin
aslaninannesi7 LeylaAB Gunduzanne ton balığı yasak değil dengeli tüketilirse hiç bir sorunu yok haftada bir yenilebilir zaten büyük bir balık ve içindeki civa oranı bazı balıklara göre daha az. Ben doktoruma sordum çünkü hamilelikten önce de çok yerdim yiyebilirsin dedi. Ben Dardanel marka alıyorum.
iremhzl LeylaAB bikere yedim dayanamadim, ama asla tavsiye etmiyorum normaldede civa orani yuksek bir baliktir cok caniniz cekerse bi kasiktan ölmezsiniz ama surekli yemeyin
Melike1001 LeylaAB 19+5 haftalık hamileyim çok sevdiğim için bu süre boyunca sadece iki kez yedim o da dardanel
LeylaAB Gunduzanne aslaninannesi7 iremhzl Balığın yerine geçmeyecek yani yapacak bir şey yok kokusuna katlanmam lazım
Wolf13 Gunduzanne doktorum yasaklamadi, ilk gebeligimde de yedim birşey olmadı.. yasak değil sadece çok tuketilmemeli
Yuuki aslaninannesi7 Ton balığının içinde yüksek civa var ve çoğu doktor onermiyor, çok severim ama tüketmemek makul olan
zeynosileannis LeylaAB bende yemek için doktora sordum civa çok fazla hiç yeme daha iyi demişti maalesef zararlıymış
aslaninannesi7 LeylaAB herşeyin fazlası zarar tabiki. Mesela hamburger de zararlı ama yeniyor yani çekince
LeylaAB aslaninannesi7 dışarıda bende yedim ama tadım mı bozuk yoksa tadı mı bozmuşlar anlamadım evde yapmayı deneyeceğim