Haticeongun yemin ederim karın şişliği dışında hiç bişeyim yoktu, kasıklarıma kramp giriyordu ve oda peogestan fitildenmiş. Herkesin bir sürü belirtisi vardı diye içim içimi yedi, ve ben hiiiiç dinlenemedim ilk günden beri hep ayaktayım koşturmaca, içini ferah tut ne olur