Canoski bana da doktorun ne tüketirsen tüket hiçbişey fayda etmez bu seninle alakalı değil bebekler alakalı dedi 🙈 benimde geçen hafta bi doktor bacak boyu geriden geliyor dedi başka bir doktora gittim o da genel olarak gerilik var bi 10 gün kadar dedi .34+4 de 2.100 ölçtü bakalım yarın tekrar kontrol var