Gull111 ben kimyasaldan iki ay sonra kaldım sanırım ilk ay adet düzenim bozuldu aslında ikinci ay da bozuktu yumurtlamam on gün sonra oldu ama tuttu. Arı sütü poleni denediğim ilk ay kaldım açıkcası ama baya düzenli yaptım sabah aç karnına bir kaşık arı sütü ve polen karışımı yedim, ardından yarım muz bir havuç yedim düzenli öğlen folik asit içtim gece de bir kaşık pekmez tahin karışımı yedim (beyaz ekmek tüketmiyordum hiç) bide uykumu artırdım o aylar iyi uyuyordum dinleniyordum. Tek gün değerlendirip hamile kaldım yumurtlamayı gördüğüm günden bir gün önce olmuştu hatta. Sonra misafirler dolayısıyla zaten yan yana gelememiştik ama çok şükür tutmuştu 😂