Mege433 Hanimlar çok mide bulantisi ve kasık ağrısı yasiyorum, bu haftalarda normal mi 2. Gebeliğim aslında ilkinde bu kadar erken baslamamisti. Koku hassasiyetimde çok fazla var , parfüm, yemek , sigara kokusuna asla gelemiyorum
Burnosunn_annesi Mege433 benimde ikinci gebeliğim bende mide bulantısı hafif bel kasık ağrısı yaşıyorum hayırlısıyla geçer inşallah🤲🏻🥲
Kubra_811 raziyebal_16 Ben de öyleyim ve korkuyorum inşallah bir sorun yoktur ya. Ben akşamları karın ağrısı çekiyorum çok fazla
saksema 2424aa Folikasiti neden kestiniz. Doktorum her gittiginde ustume bastira bastira asla folikasitini unutma diyor
ilaydasancak Mege433 benim ilk gebeliğim 8+5 haftalığız sabah bulantıları ölüm gibi yataktan kalkamıyorum progestan kullanıyorum ama kasık ağrılarım gün geçtikçe artıyor çok da korkuyorum
saksema Bugun tam 8. Hafta ama son adetimden bu yana. Sanırım hamilelik bu şekilde hesaplaniyormus. 2 gun önce bir anda sol kasık ağrısı yaşadım. Korkuttu ancak bu tutunma ağrısıymış. Hayatimdaki tek değişiklik sürekli uyuyorum ve çok idrara çıkıyorum. Mide bulantilari bir hafta sürdü bitti.
Ananasgibiana Mege433 tüm yazdığınız birebir her kelimesi bende mevcut benmde ikinci gebeliğim ama her gebelik farklı öyle düşünmek lazm ben doktoruma sordum bulantı ve hafif kasık ağrım olduğunu söylediğinde bana normal dedi. Bencede normal :)
saksema Kimseyi etkilemek istemedigim icin detay vermicem. Son adetimden bu yana 8 hafta gecti. Sizde durumlar nedir? Kalp atisi var mi ve boyut kaç oldu? Kalp atışı net duyuluyor mu?