Kızlar bn Bagi dastana ana kucağı aldım. Aldım ama sanki içime sinmedi. 3 levelde çalışıyor. 3 te bile yavaş sallıyor. Diğer ana kucağı videolarına bakıyorum hızlı sallıyor. Pişman oldum gibi ya. Eşimde diyor yeni doğmuş çocuk hızlımı sallanır zaten sallanması bile iyi değil. Zaten kullanacağımız 4_5 ay. Hızlı sallananlarda fiyat olarak yüksek biraz. Bide ya sevmezse niye boşuna alayım diyorum. Kullanan varmı aranızda bagi dastana markasını. Bi akıl verin bana ya