Kızlar pazartesiden beri doktora gidiyorum ama sadece pazartesi günü muayene etti ondan sonra sürekli kan istedi dün kan istedi verdim 1867 çıktı güzel artıyor bugün işte sonuclara baktirtmaya gittim hiç içeri bile almadan yine kan istediler acaba o günki kanı istedikleri için mi sürekli kan istiyor yoksa başka bir nedeni mi vardır bende bugün vermedim kan hiç bilgilendirmediler bile en azından diyebilir değerlerin güzel artıyor veya başka bişey hastaneden çıkarkende burnum baya kanadı stresten sizce sabahtan yine kan verip o gün içinde muayene olayım mi yoksa biraz bekleyip başka doktor arayışına gireyim mi ?