Duygusahin 38+1 de 1cm açılma var suyum azalmış sizce ne kadar sürecek çok heyecanlıyım bi yandanda korkuyorum
rumeysa_1c Heyecanını anlıyorum canım ama 1 cm açılma çok bir anlam ifade etmiyor doğum bebeğin baskısından dolayı 1 cm oluyor genelde benimde vardı 38 de şuan 40 oldum hala bekliyorum