Busra60 Arkadaslar merhaba kan testi verdim.gebelik cikti 5 haftalik.gebelik var ama kese yok böle.bi durumla karşılaşan varmi iki.gun arayla beta verdim düzenli bi şekilde artış oldu ama kese hala yok
Rozzzzaa Busra60 bende de daha 7. Haftadan sonra kese görünmustu korkutma kendini insAllah bir sorun olmaz
Elifckmk123 Busra60 hiç korkutmayın kendinizi aynısı benim başıma geldi . 5 +4 te gittiğimde kese görünmedi beta artışı güzeldi ama görünmedi alttan bakıldığı halde ardından tekrar 2 gün sonra gittim bebekte kesede göründü hiç korkutmayın kendinizi artış iyiyse
Elifckmk123 Busra60 bende de ilk görmediklerinde dış gebelik olabilir dedi o zaman 2 bin küsür beta vardı bide artışta 2 günde bir iyiydi görünmediği için korktuk ama dediğim gibi iki gün sonra göründü eğer vajinal ultrasona idrara sıkışık girdiyseniz ondan da görünmemiş olabiliyor
Suzan_81 Normal gozukmemesi çünkü bendede öyle oldu kese vardı bebek yoktu beta yükseliyordu 9 haftalıkken hem bebek hem kese gorundu
Elifckmk123 Busra60 evet 2300 felandı dediğim gibi hiç korkmayın artışlarınız iyiyse normal bazen geç görünüyor