Berfintze Kızlar ıkı çocuğum var hıc böyle bişey olmadı adetimin 14 günü ıc çamaşırımda ıkı üç damla bı leke vardı sızce bu yerleşme midır ben yaşamadığım için bilmiyorum
Brcuburci Berfintze benim adet günümde oldu iç camasirim uyandığımda lekelenmisti sonra peceteye pembe leke geldi
Sarkac Gamzeacis sizinde mi sadece günlük pede az gelip sonra gelmedi benim öyle olduda ama test yaptım 4 gün kala negatif siz ne zaman pozitifi gordunuz
Sarkac Berfintze canım b nimde 5 gün geldi adete 3 gün kaldı test yaptım negatif sizin ne zaman çıkmıştı
1_Pandackk Gamzeacis şuan ben ayni durumu yaşıyorum adetime 4 gün var leke tarzında görüyorum beraberinde kasik ağrısı yaşıyorum ve çok korkuyorum bende pıhtılaşma var artı düşük tehlikem çok var
Gamzeacis 1_Pandackk bende korunmayı bıraktıktan 9 ay sonra hamile kaldım korkmayın inşallah sağlıkla gelir
Berfintze Sarkac benım o leke geldi adetime daha on gün var busracım dün çök rahatsızdım acıle gittim teste yaptılar ama test negatif çıktı anlamadım bısı
Gamzeacis Sarkac evet az kahverengi gibi geldi hastalancam yine diye düşündüm sonra gelmeyince şüphelendim ama moralim bozulur diye test yapmadım tarihi bekledim
Sarkac Gamzeacis keşke bende bekleseydim negatifti görünce insan uzulmuyor değil bende geçmesini beklicem artik
Gamzeacis Sarkac evet moral çok bozuluyor gerçekten pozitif gördüğümde lekelenme dışında bir belirtim olmamıştı her ay belirti arıyordum sizi anlıyorum ben 9 ay sonra hamile kaldım hiç bir sorun olmadığı halde şimdi oğlum 9 aylık 🧿