Zuluss ya sıkılmaktan ziyade 39 dan sonra da artık sıkıntı olmaya başlıyor ya acilmam bile yok nisan gelmedi sanci yok ağrı yok strese giriyorum artık kafayı yicem suni sanci çekip açılma olmazsa çektiğim ağrıyla kalacağım canımı sıkan o net dogurursun demiyorlar acilman olmayabilir diyolar 10 saat mi 20 saat mi sanci cekersin bilemem diyolar özel hastanede normal doğum için 41 e kadar bekliyor mu acaba onu merak ettim