Mihricannnn Kızlar bugün 38 haftalık oldum kontrolde 3600 kg olduğunu söyledi herhangi bir doğum belirtisi de yok sizler kaç kg oldunuz bu haftada 😊
Asi_07 Mihricannnn maşallah kilosu çok güzel Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 oğlumda 39 haftalıkken doğum oldu(sezaryen) 3850 ydi o haftalarda kaç kiloydu hiç hatırlamıyorum muhtemelen bu kiloda biseydi
Ebruaydn Mihricannnn Maşallah kilosu çok iyi biz suan 37+4 üz 37 de gittim 3 kiloyduk haftayada sezaryanım var 38 +4 de
Gamzecabuk Mihricannnn bende şuan 38+1 oldum geçen hafta kilosu 3.170 gr bu hafta cumartesi randevum çatı muayenesi olacağım bakalım acilmam var mı yoksa sezeryan için gün alacağım. Ara ara sancim oluyor regli olacak gibi