0680 Minikmucizemmm26 https://www.e-bebek.com/hellobaby-yenidogan-i-love-mum-dad-kiz-10lu-hastane-cikisi-kiz-bebek-p-24khlbkset013001
Minikmucizemmm26 0680 çok hoş bunun tulum şapka seti vardı onu alacaktım ben de belki bunu alabilirim ama
0680 Minikmucizemmm26 Bende ilk öyle düşündüm sonra baktım böyle seti güzel dedim bu olsun. Zaten en fazla 2 kere giyecekler bari çoklu olsun dedim. Bende sizin gibi öyle çok şatavatlı şeyleri sevmiyorum.
0680 Minikmucizemmm26 Ben 2 tane 5 li 1 tane 10 lu hastane çıkışı aldım . 5 kısa kol 5 sıfır kol iç zıbın aldım bunların 5 i 0-3 ay 5 i 3-6 ay 10 tane de alt üst takım aldım 2 tane de ayaklı tüm tulum aldım.
0680 Minikmucizemmm26 Bayağı bi yeter dedim öyle çok çok almadım zaten çok çabuk büyüyorlar büyüdükçe alırım parça parça dedim. Kıyafetlerden ziyade park yatak bebek arabası ana kucağı o tarz şeylere başladım ilk kıyafetlerini indirim oldukça aldım.
Minikmucizemmm26 0680 ben de bu şekilde düşünüyorum hediye filan gelirse diğer ayları ona göre eksik çıktıkça alicam zaten önce ki gebeliğim sen birçok şey var çoğunlukla kıyafet battaniye tarzı şeyler alınacak onlar için de 28 -29 haftayı beklemek istiyorum
0680 Minikmucizemmm26 Aynen öyle. Benim ilk gebeliğim. Lazım olacak herşeyden tek tek almaya çalışıyorum. Abartıya gitmeden.