Mrvemr3449 vallahi canım bana da çok diyen oldu yaptırma falan diye ben memlekete gittiğimde 26 haftamdaydım doktor hani hiç yaptırmak istiyor mu veya yaptırmak istemiyor musun veya açlığına tokluğuna bakalım yapmayalım demedi direk bana şeker yüklemesi yapacaksın dedi eczaneden şu ilacı iç dedi ben ilk kanı verdiğimde 81 çıktı açlıktan o ilaç içtikten sonraki bir saat sonraki tokluk kanı 206 çıktı yani gebelik şekeri çıktı bende şu an diyet yapıyorum insülin iğnesi yapıyorum kendime yani eğer ben onu yaptırmasaydım doktor bana açık açık söyledi şekerim böyle yüksek çıktıkça dedi çocuğun suyu fazlalaşır dedi erken doğum riskin olur dedi ya da dedi anne karnında dedi ölmeye kadar gider dedi şu an diyetle falan dengede tutuyorum yani herkesin kendi kararı yani kendi bileceğin bir şey canım benim yine de kötü düşünme kendin tart düşün bence yaptırmayı ya da yaptırmamayı kendin karar ver hepimizin yavrular sağlıkla gelsin inşallah