Seda5892
Minik1tirtil o kadar güzel o kadar mantıklı yazmışsınız ki 10 sene önce doğum yaptım tabii devlet Hastanesi’nde yaptım ama muayenelerin kontrollerim hep özelde oldu doğum sadece devlette oldu o da 40 hafta 41 haftaya doldurmuştu diye açılışı falan hiçbir şey olmamıştı diye öyle sezer’e nazar zor sezeryan oldum yani kendi kendime zorla istedim şimdi şu an ikinci hamileyim 10 sene sonra artık normal doğum istiyorum sizlerin olmak istemiyorum özele gidiyorum yine kontrollere o da diyor ki ilki nasıl olduysa bu da öyle olacak hiç uğraşmıyor bile hiçbir şey demiyor böyle Sezeryan olacaksın diyor, bakalım haftaya devlete randevum var devlette doğum yapacağım devletteki doktora soracağım bunu bakayım ne diyor acaba gerçekten senin dediğin gibi çatı muayenesi delen bir şey yok mu ya gerçekten öyle olursa sevinirim,cunku taci muanesinide ozelde yapmisdilar.orda dediler dar diye