Aslaninannesi_ Jdkdkdldl uygulama sana yalan niye söylesin ultrasonda ölçümleri 5 ile uyumlu demek ki
Pamuk Jdkdkdldl Annemiz,uygulama sizin girdiğiniz bilgiler doğrultusunda size bir tarih dilimi çıkarır 🌸
Sevgilimmmmmmm Guzelanne56 geç döllenme canım. Uygulama son adet tarihine göre doktor USG ye göre hesaplıyor
Jdkdkdldl İdrar testinde tam net çıktı ama silik vs değildi ve adetimin 3 gün gecikmesinde yapmıştım onu kafam karıştı iyice
xJade Firdooo409 ay bende 37 yım doktor 36 diyor😃 ben günleri bitiyor diye sevinirken adam bir hafta ekliyor sinir oluyorum. 😃😃
Nessee34 Doktordan doktora bıle degısebılıyor canım gec dollenme olabılır doktor yuvarlama yapmıs olabılır uygulama alakası yoktur canım son adet tarıhıne gore doktor da uygulama da hesaplama yapıyor saglıkla kucagına al ılk baslarda boyle oynamalar olabılıyor ☺️
Jdkdkdldl Nessee34 çok teşekkür ederim sabırsızım biraz galiba 😕2 düşükten sonra ilk defa kese görünce heyecan yaptım
Beequeen Uygulama SAT’ı baz alarak hesaplama yapıyor benim 12. haftaya kadar uygulamayla aynı gidiyordu, 12. haftada doktorda 13+5 göründü. Bebeğin gelişimiyle ilgili olabilir hafta ve gün hesabı.
Nessee34 Jdkdkdldl haklısın canım endıselenme stres hersey sana zarar guzel dusun guzellıkler olsun saglıkla kucagına al
xJade Jdkdkdldl Hayırlısı ile kucağınıza alın. Şimdiden evham yapmayın daha 9 aylık bir yolunuz var bebişle. İkinizde stres olmadan mutlu mutlu kavuşun inşallah 🌸🥰
poyrazmom_ Jdkdkdldl uygulama son adetinize göre hesaplar doktorda ultrason cihazı bebeğin ya da kesenin boyutuna göre hesaplama yapar yanlış olan bir şey yok yani mesela benim de ultrasonda 2 hafta büyük gözüküyor