Kızlar 40 günlük bebeğim var sütüm var ama bebeğime yetiyor mu acaba doyuyor mu arada mastit olduğum için sagım yapıyorum ama çok az süt geliyor 30 50 ml bazen iki gogusten toplam 90 ml geliyor her seferinde tek göğüs emziyorum ikisini de aynı anda vermiyorum doğru mu yanlıs mı bilmem zaten birini emerken uyuyakalıyor kafama takılan şey bebeğim şuan her Emmede kaç ml emmesi lazım hani mamalarda bir oran var ya 120 ml vs sütte de aynısı mı geçerli öyleyse eğer bu çocuk aç 😔