Zuzu45
Zuzu45 merhaba canım benimde sarı ve yeşil kokusuz akıntım var . bazen yoğunluğu sümüğümsü kıvamda bazen sadece günlük pedde yeşilimsi kuru bir leke. boool boool suda içiyorum gün içerisinde . su idarar yolu enfeksiyonunu önlüyormuş güya….. ne yaptın hala devammı sende . ben pazartesi doktora gideceğim o zaman soracağım. Birde ben bekarkende hep bir akıntım vardı zaten.