Aleyna_ayyay Kızlar 8+1 deyim şuanda tüp bebek yaptırdık yarın kontrolüm var ve çok heycanlıyım. İlk bebekte kalp atışını duyamadığımız için şuan çok korkuyorum. Yarın sabah için bana şans dileyin 🥲🦋
Eymenkuzusu Aleyna_ayyay sağlikli bir sekilde duyarsinz insallah onun kalp atisiyla icinzde kelebekler ucuşsun mutlulugunz katlanark artsin saglikli sihhatli kavusursunz insallah
Eda42_ Aleyna_ayyay Rabbim hayırla sağlıkla evladını kucağına almayı sorunsuz sıkıntısız bir hamilelik geçirin inşallah her doktora gittiğiniz de içiniz rahat olarak güzel haberler alırsın inşallah yarın da kalp atışını duyarsın inşallah amin amin 🤲🏻🤲🏻
Aleyna_ayyay Eymenkuzusu o kadar heyecanlıyım ki anlatamam bir yanımda kötü bişey olabilir bu kadar sevinme diyor 🥲
Eymenkuzusu Aleyna_ayyay cok iyi anliyorm sizi benmde 1 yil boyunca olmamisti testte pozitifi gorupte saglk ocGina kan vermeye gttigimde bacaklarm tutmuyodu bile o kadr titriyordm ki heyecandan her sey gönlünüzce olsun 🥰
Eda42_ Aleyna_ayyay Maasallah çok şükür ben bugün bebeğimi görürüm diye umutla gittim kese boş dedi doktor 6 haftalık olmuş ama hayırlısı Rabbim evladını hayırla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah senin adına çok sevindim 🤲🏻🤲🏻
Aleyna_ayyay Eda42_ Kötü düşünme asla teyzem şuan 5 aylık gebe onada kesede bebek görünmüyor dedi sonraki ultrason da göründü ama sakın korkma 🌸
Senonif Maşallahhhh haftaya bende gidicem 7 haftalık olmuş olcak dua edin bende duyayummm doktorum duymasak da sorun değil sonra duyarız dedi ama 🥹🥹duyarız inşallah
Eda42_ Aleyna_ayyay Artık ne düşüneceğimi bilmiyorum özel hastane gittim alttan baktı hiçbir şey görülmedi kese boştu Allah’tan gelen bir şey hayırlısı diyorum