Merhaba anneler 26 + 2’den selam
Zaman hem çok hızlı geçiyor hem de hiç geçmiyor gibi değil mi ☺️
Kendinizi nasıl hissediyorsunuz kaç kilo aldınız
Bebekler kaç kilo şeker yüklemesi yaptınız mı
Alışveriş ne durumda
İsimlere karar verdiniz mi
⅔ gündür ayaklarıma şiştiğinin farkındayım ağrı da yapıyor ödem tutmaması için bol su içiyorum hareket halindeyim
Yine ⅔ gündür mide Yanmam da başladı gaviscon şurup yazdı onu kullanıyorum
İkinci bebeğim olduğu için de ağır olan şeyler vardı zaten bebek arabası puseti mama sandalyesi beşik gibi şeyler
Kıyafet konusunda da 5/6takım hastaneye çıkışı atlet müslin örtü ⅘ tane tulum kapı süsü
Bebek deterjanı islak mendil küvet file Aklınıza ne geliyorsa aldım eksik olarak bir bezimiz kaldı
Tam 26. haftada kontrole gittim bebek 943 gram çıktı gelişimi güzel yani çok şükür boyu hakkında bir şey söylemedi
Şeker yüklemesi önerdi ama ben yaptırmadıM
Kızım olacak adı Allahın izniyle DEFNE olacak 🩷🤰🏻