ogul_can geçmiş olsun, sağlıkla gelsin bebeklerimiz, 3 yaşında kızım var şimdi de 14 haftalık hamileyim ve bana da 11.haftada aynısını dedi doktorum, dinleniyorum, bol su içiyorum, düzelme ihtimali de var dedi, bende ister istemez stresliyim çünkü daha önce kayıplarım da oldu, çok iyi anlıyorum seni, dualarda buluşalım arkadaşım, her şey güzel olsun 🌸