Fulyaber Kızlar Nisan da Doğum var bahara denk geliyor sonrası yaz.. Bebeişlerinize neler aldınız ve alacaksınız fikir verebilir misiniz?? Örneğin kaç hastane çıkışı kaç takım kaç tulum
Selimunl Fulyaber 4 takım hastane çıkışı aldım 3 tane 5li takım aldım 4 takım üst alt pijama takımı aldım 3 adet tulum aldım ve çokça kısa ve uzun kollu olmak üzere zıbınlar aldım 😍
Polo Fulyaber valla ben ayarı kaçırdım ya 😀 olması gerektiğindende fazla Herkes giydiremicen bunları dio Herhün em az 4-5 kıyafet deiştirio giydircem 😀
hohomoromu Fulyaber canım bahar olsa da nisan yeni doğan bebeği bi müddet sıkı gıydırmek lazım tabi yaşadıgın bölgeye göre de değişir ilk yenıdpgan kıyafetlerını cokta fazla yazlık alma hastane cıkısları ıdeal zaten sonrası artık havaya göre 😊
Gebeyimm Fulyaber 1 tane 10 lu hastane çıkışı 2 tane de 5li hastane çıkışı aldım tulumlar aldım ama biraz büyüknaldım tulumları
Tontisannecik 10 lu Hastane çıkışı aldım 1 takım yani. 5li takımlardan aldım 2 tane. Diğer kıyafetleri normal 2li 3lü şeklinde. Her şeyini aldım eksiği kalmadı.
merved Polo evet çabuk büyücek fazla alma diyende var sürekli kirlencek çok al diyende var. Ama ben fazla almadım bakalım nolucak yetmezse alınır yine 😂
merved Bende bikaçtane takım aldım yandan çıtçıtlı olanlardn giydirmesi daha rahat olur diye. Hastane çıkışı daha henüz almadık ama bitane 10lu yeter diye düşünüyorum kısa kollu kolsuz uzun kollu zıbınlar aldım. Çorap battaniye havlu felan işte. Daha eksiklerimiz var tabi 😊
Polo merved durduramadım kendimi. Artık alacağım şeylerde bitti. Ondan bebek mağzalarına telden uygulamalara girmemeye çalışıorm 😀
araskubra herkesinki farkli demekki yada bazen butceye gore degisiyo bamada surekli minim seyleri cok alma diyenler oldu bir hafya icinde bile buyuyor giyemiyorlar dediler bende 3 tane hastane cikisi aldim 7 8 tane zibin aldim ikili takimlardan uc tane falan aldim pijama takimi aldim 3 tane tulum aldim ince cunku nisan sonu bizimde 3 ince battaniye 1 kalin battaniye aldim arada babasi begenip aliyor birseyler baska birsey almadim almayo dusunmuyorim ikili takimlar falan hepsi 0-3 ay aldim bide minik yeleklerden 3 tane aldim en cok onukullancam cunku
merved araskubra aynen bütçeye göre değişiyo bencede. Artık aldıklarımız yettiği kadar yetmediği zaman düşüncez napcağımızı 😊
araskubra aynen oyle yeteeki saglila gelsinler ciplak kalcak degiller ya dogduktan sonra kilosuna gore bakar gerisinide aliriz
Minikmucizemibeklerkeen 2 takim 10lu cikisimiz hediye geldi, 1 takimda ben isimli yaptiriyorum, 2 takim 5li hastane cikisi, 6 tulum aldim gerisini 0-3 3-6 6-9 karisik alt ust takimlar, ic zibin uzun kollu kisa kollu sifir kollu biseyler aldik 🙈 Insaallah saglkla giymeleri nasp olur 🤲❤
Melinay Fazla tulum alma taraftarı değilim sonuçta bahar bebekleri çok sıcağa gelmez benim üçüncü bebeğim olucağı için tecrübeli sayılırım hiçbir şey almadım ablasından kalanları giyecek inşallah ☺️