Kızlar 32+4 haftalık hamileyim 22 - 23. Haftalar arasında 1.doz aşımı oldum en son 10 yıldan önce vurulmuştum 2.doz için 1 ay sonra gel demişlerdi fakat o sıra biraz sıkıntılarım vardı doktorum şimdilik vurulma demişti sonraki gitmemde sormayı unuttum şehir dışına çıktım vs derken bu zamana kaldı gidemedim doktoruma da sormayı unuttum telefonda da sormak istemiyorum sizin görüşlerinizi de almak istedim 2.dozu ille olmam gerekiyor mu veya geç mi kaldım siz aşı konusunda ne yaptınız