Elwing6 Kizlar merhaba. 6 haftalik hamileyim.gogus uclarimda tuylenme vardi makinayla alirdim daha once.alinmasininda zararli oldugunu yeni ogrendim..simdi cocuk olacak o tuylerle ememez..zaten goguslerimden hic hoslanmiyorum daha da cirkin oldular kucuk ve bicimsiz :))) kahverengi bolgedeki tüglere lazeer yaptirsam sorun olur mu? Bir diger konu daha once lazere gidiyordum.koltuk alti ve genitalde cok az kalmisti.ayaklarimda nerdeyse bitmisti.simdi ben genitale agda mi yaptirayim jilet mi yapayim? Agdayi kacinci aydan itibaren yapabiliyoruz.hafif ayva tuyu gibi kaldi az az..
Seden Elwing6 canim gogsundekilere hic elleme benimde vardi kendiliğinden döküldü suan 33 haftaligim hic yok ağda yapman daha mantıklı jilet tekrar çoğaltır zamanini doktoruna sorarsan daha iyi bilgi verir
Kader0498 Elwing6 benimde gogus uclarimda vardi gebeliğin ilerleyen zamanlarinda tamamen döküldü bence simdi alma derim ilerleyen zamanlarda dokulmeler olabilir benimde oyleydi siyah ve uzun suan yok
Elwing6 Seden Kader0498 Kizlar hic dokulecrk gibi degil normal zamanda almadigimda upuzun uzuyor koyu siyaj kalin yanii dokuluyorsa hamilelik sonrasi mi dokuluyor onu bilmiyorum
Seden Elwing6 nasilsa daha önünde coooook uzun bi zaman var canim merak etme dökülcek uzadiginda ve seni rahatsız ettiğinde kes istersen
Gulo92 Valla benim de öyle nefret ediyorum normalde lazere gidiyordum gebelikten sonra gitmedim ama doktoruma sordu. Sakıncası yokmuş gidicem çok çirkinler
Elwing6 Gulo92 gogusler mi zararli degil bacak ve koltuk alti bencede degil ama genital zararlidirndiye dusunuyorum