kadın doktorların eli çok ağır her dalda erkek doktorlar iğneyi bile hafif yapıyor bence fazla detaylı yaptıkları için can yakıyolar bu kadar zor olduğunu tahmin etmiyodum doğsun diye uğraştı resmen cocugun kafasını ölçtü içerde Allah herkese yardım etsin anne olmak çok zor😔