EsraMuhammed27 Kızlar 24 haftalık hamileyim bebegimin cinsiyetini 4.kez öğrenmek için gittim ama her seferinde bacağını kapatıyor kendini göstermiyor çok merak ediyorum benim gibi olan varmı sonradan öğrendiğinde cinsiyeti neydi yardımcı olursanız çok sevinirim.
Misskokulum EsraMuhammed27 ben ilk gittiğimde 12 haftalık kız demişti bu 5 gidiyorum kesin emin olmak için sordum bacaklarını kapatmış diyo bende öğrenemedim
Aslaninannesi_ EsraMuhammed27 kapatıyorsa kız diyorlar ama ne kadar doğru bilemem 😀 biz 11.hafta gitmiştik sere serpe yatıyordu oğlan 😀😀😀
Nacyax EsraMuhammed27 bende 12+3 devletteki doktorum biz burda cinsiyet ı söylemiyoruz dedi özele gidip öğreneceksin dedi öyle mi gerçekten ya 🥺🥺
EsraMuhammed27 Misskokulum bende 14 haftadan belli öğrenmeye çalışıyorum iki defa kıza benziyor dediler bilmiyorum artık
EsraMuhammed27 Nacyax hayır tabiki görünce soyluyolar ama hani çok bı sorumluluk almamak için benziyo diyolar tam kesin cinsiyeti şudur diyemiyolar
ilayda_96 EsraMuhammed27 12 haftalık öğrendim maşallah 2 bacağını açmış oğlum pöfür pöfür yatıyordu🤣🤣🤣🤣🤣