Anneolsamkeske 15+1 im bebek ters dönmüş ve bacaklarıni üst uste atmış 🙈 uzman dr a randevu alıyorum diye sandim ama hep asistan dr lar var bilginiz olsun bunu bilseydim gitmezdim😞 cinsiyet tahmininde bile bulunmadi sadece tek olumlu yani ultrason resmi verdi😀
Eboz Anneolsamkeske izmirde bulundum yesilyurt tam nerede bilmiyorum ama benim gittiğim buca ek hizmet binasinda fadime türe hanim vardi çok iyiydi ilgilenmesine vs Birde 9 eylul hastanesi çok iyi diyorlar
Anneolsamkeske Eboz evet allah izin verirse bucada dogum yapmak istiyorum yorumunuz için cok tesekkur ederim 🙏 bugun cinsiyeti öğreneyim ve sag kalcam ağrıyor arada onu söyleyeyim dedim ama asistan yorum bile yapmadı göremedi gerci o da haklı