Benimde değerlerim yaştan dolayı riskli çıkmıştı. Fetal dna yaptırdım 15 gün bekledim sonucu yorucu bir bekleyişti ama çok şükür risk saptanmadı🤲 o yüzden imkanınız varsa fetal yaptırın %99 kesinlik payı varmış. 3 lü ve 4 lü testlere gerek duymuyoruz çok şükür.
Allahın izniyle sizde güzel sonuçlar alacaksınz inşallah.