Sevgilimmmmmmm valla ikinci gebeliğimde nerdeyse sadece makarna ve salatayla beslendim çok nadir balık yedim onun dışında hep su meyve suyu vs falan sağlıklı nur topu gibi kızım oldu yemeye bağlı olduğunu sanmıyorum ya ilaçlarını al yinede sen vitamin falan ben yiyemedim ilaçda kullanmadım sıkıntı yapma bişey olmaz sonraki aylarda düzelirsin zaten ben kilo bile vermiştim yemediğim için