123mss evet bende dün den beri onu düşünüyorum ilk muayenede doktorum tahmini doğum tarihime Eylül sonu demişti en son gittiğimde 1-8 Ekim dedi hayırlısı bakalım diyetisyene gidiyorum ben avakado yumurta muz süt kaşar peyniri bunlar bebeği besleyen besinlermiş doktoruna bir daha muayenede sor istersen akıl vermek için söylemedim yanlış anlama sen en iyisini bilirsin de benim arastirmamdaki ve bir uzmana gitmemim nedeni kendim balık etliyim ve gercekten de 1 lokma fazla yesem 1 kilo alırım öyle bir metebolizmam var bebegimin kilo almasini istiyorum kendimin değil 🙈