Yakamoz20 inşallah canım adete 2 gün kaldı bel, kasık ağrım kasıkta batmalar var bu akşam iyice halsizim, yoğun beyaz akıntımda var bir yanım var diyor, bir yanım yok birde işin garip tarafı kaset test yaptım iki gündür , belli bir süreden sonra 2. hayalet çizgi çıkarıyor bozuk herhalde ya da kuruma çizgisi. Başka inovita test yok zaten . Adetim gecikince kaset test yapacağım ama ne olur ne olmaz kan veririm diye düşünüyorum