Sevgilimmmmmmm Bu kist olayı benim travmam olmuştu. Çok şükür tedaviye gerek kalmadan hamile kaldım 10 ay denedik biz de. Psikolojikmen insan çöküyor Allah şifa versin 🫶🏻
Sevgilimmmmmmm nurmltli61 söyle soyliyim doktora fazla gitmedim. En son gittiğimde yumurtalıginda kist var çocuğun zor olur ameliyat olma ilaçlarla da zor geçer dedi hayattan soğudum. Bir ay geçti bir aylığına eşimle tatile çıktık. Eve geldiğim ay hamile kalmışım. Stres çok etkiliyormus