Ben başta hiç vitamin kullanmadm ama hamilelik öncesinde de demirim düşük olduğu için demiri hep kullandım kullanıyorum, sonradan d vitamini düşük çıktı ona başladım şimdi 38. haftadayz hala d vitamini ve demirle devam. Bir de 8. Aya doğru bi multivitamin ve magnezyum kullanmıştım o kadar