Nurellaaaaaaa1212 Merveece ama onun bir dozu var ben 80 doz aldım öncesinde fitil ve dil altı olarak son 10 saati de serumla aldım
Merveece Nurellaaaaaaa1212 ne özrü estağfurullah teşekkür ederim sonuçta bir can geliyor kolay değildir tabiki allah hepimize sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin
Busralbyrk Ftmasanli Zeliha1_ Busramnida Nurellaaaaaaa1212 Kızlar bir şey soracağım. Hiç açılma yoksa ya da 1 cm açılma varsa suni sancı ile doğum yapabilir miyim sizce? 2-3 hafta gerilik var 37+2 de deneyeceğiz suni sancıyı(eğer açılma varsa ve çatım uygunsa) ilk doğumum olacak
Nurellaaaaaaa1212 Busralbyrk canım ben 24 haftalık ölü doğum yaptım malesef. Servik uzunluğum 4 cm idi uzundu. Hiç açılma vs yoktu bebek de küçüktü baskı uygulayamıyordu normal doğum yaptım. Sen her türlü yaparsın. Bu arada ilk doğumumda sezeryandı
Busralbyrk Nurellaaaaaaa1212 canım başın sağolsun kusura bakma görmedim sordum direk🙏🏻 rabbim öbür dünyada kavuştursun evladına cevabın için teşekkür ederim