Hillalya Kızlar 1. Resim dün sabah 5 dk sonrası 2. Resim bugun sabah 2 3 dk içinde cıkan sizce yanılma payı varmıdır hamilemiyimdir 🥰
Busetacir Hillalya predoctor erken gebelikle tekrar deneyin onda pek yanılma olmuyor ama benim içime de var gibi doğdu, istersen direkt kan ver imkanin verse ozele veya acile bas donmem mide bulantm var gebelik suphem olabilir deyip
Fraublt-31111 Hillalya size üzmek istemem bende geçen ay erken gebelik testi yaptım ve ikiside belirtlili kırmızı çizgiydi sonra adet oldum erken gebelik testi insanı yanıltıyor gerçekten
Yaseminbasdag Hillalya sabah bi kere daha test yapın baska markadan ben öyle yapmıştım ikisinde de iki dk olmadan cıktı sonra kan verebilirsinzi
CerenOz Hillalya adetiniz gelmezse kaset test yapın bence daha kesin sonuç olur hatta o negatif bile çıksa kan verin bazen idrarda gözükmeyeniliyormuş. Bende gördüm çizginizi inşallah bebeğiniz sizinledir 🌸
CerenOz Kızlar adete 3 gün varken yaptım innovita marka hafif pembe silik çizgi var bu pozitif midir. Testin instagram sayfasına yazdım ama gebelik yok dedi . Kullanan bu şekilde gören var mı ?
CerenOz Hillalya benimde öyle ,hamilelik belirtileri ile adet belirtileri aynıymış galiba , bizde ya hamileyiz ya adet olacağız. Ama bu test baya kafamı karıştırdı açıkçası 😅
CerenOz Hillalya ben adet olmazsam kan verirsem sana haber veririm sende haber ver olur mu ,inşallah vardır ikimizde de 🥰