Irem198 al benden de okadar.buraya yaza yaza bitiremedim
Cihan hastanesi Ayfer hanıma gidiyorum bende haftaya dogumum var nasipse.onceki dogumumda Ayfer hanimdaydi güzel geçmişti ins.bu da iyi gecer.cok ilgili tatlı tecrübeli bir kadın…birde onun arabası betul hanım virüs zamanı Ayfer Hanım karantinadayken betul hanıma gitmiştim oda çok tatlı dilli..ikisinden de herkes memnun.ikisinden birini tercih edebilirsiniz.