Merhaba kızlar ben su an 23 yaşındayım 29+4 haftalık hamileyim. 9 yaşımdan 16 yaşıma kadar epilepsi hastasıydım. İlaç tedavisi gördüm ve 16 yaşında tedavi bitti bir daha da hiç nöbet geçirmedim çok şükür. Uykumda nöbet geçiriyordum ve hastayken de sık olmazdı yılda 4 5 kere belki. Şimdi soracağım şey doğum yaklaştı ve acaba hastalık tekrar nükseder mi, doğum esnasında ya tekrar olursa diye beni korku sarmaya başladı bu kadar yıl gecmis olmasına rağmen. Epilepsi bazı faktörler olduğunda tekrar olabilen bir şeymiş diye okudum stres vs. ama yıllardır ne stresler gördük tekrarlamadı çok şükür. Ama ben çok panik bir insanım kaygılı bir yapım var ve aklıma geliyor son zamanlarda doğumda korkudan falan tekrarlar mı diye. Sizce tekrar muayene olmalı mıyım doğum öncesi?