Arkadaşlar benim ilk hamileliğimde aynen böyle oldu. Sancı yoktu ama iki gün boyunca ben kasık ağrısı bel ağrısından yürüyemez haldeydim. (10 dakikada bir geldiğini söylüyordum ama inanmadılar yalancı sancı dediler) sonra zaten suyum nişan derken doğum başladı. Bu hamileliğimde söyledim ntsde sancı çıkmamıştı ilkinde die güvenmiyorum dedim ama yanlış ölçmüşlerdir öyle şey olmaz dediler. Fakat iki ayrı yerde çektirmiştim ikiside yanlış ölçmüş olamaz herhalde. Böyle olup ikincide sansıcı çıkan varmı? Korkuyorum yine aynısı olacak die iki gün doğum sancısı çekmiştim. Sezaryen olacağım neden iki gün sancı çekeyim ki sırf ntsde çıkmıyo die.